חדשות

כתיבת תוכן לאתרים במחירים נוחים
מאמרים לקידום אתר במחירים נוחים
קידום ביוטיוב, קידום הסרטונים שלכם ביוטיוב, הגדלת הצפיות וחשיפה גדולה
חשיפה גדולה לעמודים עסקים בפייסבוק על מנת לצבור לייקים.

פרסום בידיעות אחרונות

מיותר לציין כי ידיעות אחרונות הינו העיתון המוכר ביותר במדינה. נוכח היותו בן 70 שנה ויותר, הוא ממשיך לנחול את מקומו ואת הצלחתו נוכח המתחרים האחרים. במאמר שלפניכם, נסייע לכם לצור פרסום בידיעות אחרונות על פי כל מסלול השלבים כדלקמן.

 

שלב ראשון- דעו את המוצר

 

לדעת את המוצר, משמע לדעת את המותג בנקודות שלא הכרתם. כעת, כוונו אל המטרה הנעלה. שאלו את כל השאלות הראשוניות. הרבה לפני שתצרו קשר ראשוני על מנת לממש פרסום בידיעות אחרונות, ערכו סקר שווקים עם עצמכם. מה אתם בעצם צריכים? מי קהל היעד שלכם?

 

שלב שני- וודאו כי התקציב מונח על השולחן

 

הנה מגיע הרגע בו תעמידו את התקציב שיש ברשותכם. כמה תהיו מוכנים להוציא על פרסום יעיל? האם נוכח תקציב דל תהיו מוכנים להתפשר בהקצאת מקום שאינו דומיננטי על מנת להעביר את המסר? את התקציב ואת כל התשובות שאגרתם נוכח שלב א', תוכלו להציג למפרסם המקצועי אשר ימתין לכם בבית ידיעות אחרונות.

 

שלב שלישי- הפכו פגישה למציאות

 

מכאן, יהיה עליכם לקבוע פגישה ראשונית. שבו עם המפרסם והעבירו לו את כל "שיעורי הבית" אותם ערכתם בשלבים הקודמים. ספרו לו על התקציב הנמוך או הגבוה ומאידך שימו דגש כי אתם מעוניינים להקצת מקום ראוי לפרסום שלכם. לאחר המפגש, סגרו על תיאום ציפיות ותנו למקצוענים לעשות את העבודה הראשונית.

 

שלב רביעי- לבדוק את המוצר המוגמר

 

בפגישת טרום הפרסום, וודאו כי כל דרישותיכם הועברו כשורה. קראו את הפרסום, וודאו כי הוא כתוב קליל, תמציתי ובעיקר מובן לכל קורא באשר הוא. כמו כן, וודאו כי הוא הועבר לקהל יעד אשר נקבע מראש.

 

שלב חמישי- הרגע הנכון ביותר לפרסום

 

מהו הרגע הנכון ביותר לפרסום? וודאו כי הפרסום יפורסם כפי שקבעתם. נוכח ההבנה כי סופי שבוע גדושים יותר בקוראים, תספק חשיפה גדולה ביותר ומאידך אין צורך להתייאש, את המיתוג אפשר לקבל גם בימות חול .
זכרו, כאשר מדברים על מוניטין, הוא קיים בכל שאר ימות השבוע וכאן למעשה מתקיימת הצלחתו של ידיעות אחרונות נוכח כל שאר המתחרים. צרו קשר עוד היום ואנו נשמח להתאים לכם את הפרסום הנכון.