חדשות

כתיבת תוכן לאתרים במחירים נוחים
מאמרים לקידום אתר במחירים נוחים
קידום ביוטיוב, קידום הסרטונים שלכם ביוטיוב, הגדלת הצפיות וחשיפה גדולה
חשיפה גדולה לעמודים עסקים בפייסבוק על מנת לצבור לייקים.

קידום אתרים ומדיה חברתית

יש שיטות רבות לקידום אתר אינטרנט ומומחים רבים בתחום. ההיצע הגדול של האפשרויות הינו דבר חיובי, אך הוא גם גורם לבלבול בקרב רבים. לכן, ההמלצה היא לקרוא אודות שיטות קידום אתרים ולהתייעץ עם מומחים ורק לאחר מכן להגיע להחלטה באשר לשיטה המתאימה ביותר. 

 

קידום אתרים

 

רוב האנשים מחפשים מידע, מוצר או שירות באינטרנט. החיפוש נעשה על ידי הקלדת המילה המאפיינת את החיפוש במנוע חיפוש. לאחר ההקלדה ולחיצה על כפתור 'חפש', מתקבל פלט תוצאות הכולל קישורים לאתרי אינטרנט רבים העוסקים באותו תחום. דף התוצאות יכול לכלול עשרות ומאות דפים כאשר בכל דף יהיו לפחות עשר תוצאות, כלומר 10 אתרים שיתחרו אחד בשני. לכן, המטרה של כל בעל אתר אינטרנט עסקי היא שהאתר שלו יופיע בדפים הראשונים של התוצאות (הדפים אליהם בדרך כלל נכנסים הגולשים). ניתן להשיג תוצאה זו על ידי קידום אתרים על ידי מומחים. פעולות הקידום יכולות לכלול התאמת אתר האינטרנט לקידום, הטמעת תוכן איכותי המשלב מילות מפתח באתר, החלפת קישורים, שיווק ברשתות חברתיות, קידום ממומן ועוד.

 

קידום אפליקציות

 

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הם בעליהם הגאים של מכשירי סמרטפון מתקדמים המחוברים לרשת האינטרנט. באמצעות מכשירים אלו ניתן להיכנס אל אתרי אינטרנט שונים, אם לקבלת מידע ואם לביצוע רכישות. בשנה האחרונה שוק האפליקציות הוא אחד מהשווקים החמים ביותר ורוב בעלי העסקים פונים למומחים על מנת שיבנו עבורם אתר המותאם לטלפון הסלולרי ולמומחים אשר יקדמו אותו. קידום ושיווק אפליקציות שונה מאוד מקידום אתרי אינטרנט רגילים. כאן המטרה היא לקדם את האפליקציה בחנות אייפון או אנדרואיד.

 

יכלול את הפעולות הבאות:

בניית עמוד נחיתה- עמוד נחיתה של אפליקציה הינו בעל מטרה זהה לבנייה של עמוד נחיתה לאתר אינטרנט. עמוד זה אמור לסקרן ולתמצת אודות האפליקציה. המטרה של עמוד זה היא להוביל את הגולש ללחוץ על קישור להורדת האפליקציה או להשאיר פרטים על מנת לזכות בהטבה הקשורה אל הורדת האפליקציה למכשיר הסלולארי.

חשיפה לאפליקציה- פתיחת אפשרות הורדה ושימוש באפליקציה חינם במשך 24 שעות תאפשר חשיפה גדולה שלה. אפשרות נוספת היא פתיחה של חלק מהפונקציות של האפליקציה ונעילה של אפשרויות מתקדמות יותר. לאחר אותה יממה, הגולש יקבל החלטה באם הוא מעוניין לקנות את האפליקציה או שמא הוא מוותר עליה.

"טריילר" לאפליקציה- וידיאו מסקרן אודות האפליקציה החדשה. חשיפה של הווידאו באתרים מובילים, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק שלו מפה לאוזן ועוד. קידום על ידי וידיאו בדרך כלל מוביל גולשים רבים להוריד את האפליקציה לתקופת ניסיון.

מחיר- פרסום מחיר אטרקטיבי של האפליקציה וזאת על מנת ליצור הדים ולהניע גולשים רבים להוריד את האפליקציה אל הסמארטפון.

 

נכון להיום ניתן לבצע פעולות קידום אפליקציות על ידי שיווק ברשתות חברתיות (באמצעות הניוז-פיד), פרסום ברשתות תוכן ופרסום באמצעות גוגל אדוורדס על ידי כתיבת הודעות חכמות (קמפיינים שיווקיים חכמים).